KakiBLOGGER
KakiBLOGGER
KakiBLOGGER
KakiBLOGGER
KakiBLOGGER

D A R U R A T


pic source : here

Har har har!! Aku dan rakanku Si Gendut Kaler Pink, tertawa dengan kuatnya. Sotong Gedik Kaler Biru telah bertukar menjadi merah secara perlahan-lahan setelah buzzer di dada nya yang flat sebab dia jantan, berbunyi dengan nyaring dan berkelip-kelip menandakan bahawa Sotong Gedik Kaler Biru itu sedang dahaga, har har har aku dan rakanku mentertawakan para pembaca pula kerana membaca ayat yang panjang ini secara non-stop dan haaaaa~~ semputttt!!!!!

Ok, back to topic. Tiba-tiba datang sedikit belas kasihan dari dalam hatiku. Lalu aku pun terus angkat sebelah kaki kurus ku yang berwarna kuning, bersiap sedia membekalkan air bersih lagi berkhasiat kepada Sotong Gedik Kaler Biru yang semakin dahagakan air.

Walaupun agak ragu-ragu, Sotong Gedik Kaler Biru rela dalam terpaksa untuk menadahkan mulutnya. DARURAT!! Aku dan rakanku Si Gendut Kaler Pink tertawa lagi dengan sekuat hati. Har har har!!


Cuba teka siapa aku?







Okbai.